Dag 1 - maandag 8 april versie 2

8 april 2019 - New York City, Verenigde Staten

Deze ochtend de ochtend voor New York

Ik had mij een beetje verslapen waardoor ik mij snel moest klaarmaken want Mathias zou nog langskomen voordat ik vertrok

We hebben nog gegeten en ons klaargemaakt en voor een laatste keer gekeken of ik alles mee had

Effjes thuis afscheid genomen en dan vertrokken met de auto naar de luchthaven

We hebben meter Karen opgehaald die al heel slim was geweest om een extra valies mee te nemen voor als we daar gaan shoppen 🙂

Aangekomen op de luchthaven namen we een inimini vliegtuigje waar we mee gingen vliegen

Ik zat aan het raampje en kon alles kleiner en kleiner zien worden maar we bleven de hele tijd zicht hebben op de kleine gebouwtjes.

Na de landing konden we er snel uit en zijn we naar de lounge gegaan waar we van alles konden eten we hadden toch nog twee uurtje over tussen de twee vluchten

De tweede vlucht was heel lang maar ik heb wel voor de eerste keer op een vliegtuig gegeten en dat was wel is leuk om te doen

Bij de aankomst zien we eerst door het raampje allemaal lichtjes want het is daar al avond en het is echt heel mooi belicht

We zijn naar de grenscontrole gegaan maar het was daar snikheet en er was geen airco, we hebben ook ongeveer twee uur en half moeten wachten voor het eindelijk aan ons was en waren dus heel moe.

Nadien hebben we een hotelbusje genomen naar het hotel en toen we daar eindelijk aankwamen zijn we direct als een blok in slaap gevallen

Jolien