Dag 8/9- maandag m/dinsdag 15/16 april

16 april 2019 - Leuven, België

Laatste ochtend in New York. Ook nu gingen we ons niet haasten, is voor niets nodig!

Valiezen gemaakt, tiens, onze valies is blijkbaar gekrompen! Of is het al de m&m’s die al de plaats innemen??

We waren bijna onze koekjesdeeg in de koelkast vergeten!

Nog even gaan shoppen, richting Levi’s winkel in Soho: grotere winkel dan gisteren met veel meer keuze! Je kan je Levi’s spullen laten personaliseren: met patchkes of met tekst, leuk idee voor een volgende keer! Vb je naam laten borduren op je jeans broek.

Broek gevonden voor Héloïse, Jolien past ook een paar broeken. Nog even naar de Zara in de buurt en naar een sokkenwinkel. Gisteren in Central Park waren we een jonge dame tegengekomen met een knap broekpak, Jolien is die vrouw gaan aanspreken om het merk van die broek te vragen, broekpak komt van Zara. Waarschijnlijk van een vorig seizoen want we hebben niets gevonden, ook online niet.

Ook Bloomingdale’s, de betere department store, soort van chique Inno, bezocht. Het was buiten serieus aan het regenen. Nog even terug naar de Levi’s winkel, Jolien wilde een cadeaut’je voor zichzelf uit New York, waarom geen jeansbroek? Na lang twijfelen toch geen exemplaar mee.

Terug richting hotel via de Apple store.

Met Uber naar de luchthaven, check in verliep super vlot. Een fast food stop mocht niet ontbreken tijdens onze reis.  Het was ondertussen bijna 15u en hadden nog niet geluncht. Aangezien er niet echt veel keuze was van restaurants, zijn het enkel frietjes geworden met een salade.

Security check nam wel wat meer tijd in beslag. De dozen met speciale cornflakes (oreo en gekleurde fruit loops) die Jolien meehad, werden extra gecontroleerd.

We hadden nog wat tijd om in de lounge te zitten. Ik was niet echt aandachtig en was ervan overtuigd dat onze gate 63 geworden was, dus snel aanschuiven, tot vlak voor het boarden zagen we dat dit de vlucht naar Stockholm was, Euh nee, wij moesten naar Kopenhagen....Jolien gaf wel aan det we fout waren....

Vluchten zijn vlot verlopen, Jolien heeft bijna niet geslapen, er was genoeg turbulentie. In Kopenhagen moesten we slechts 10 min wachten. Ondertussen is het al dinsdagmorgen. Door het zonnige weer kon Jolien veel herkennen tijdens het landen: Antwerpen, het Atomium, ...

Ik vond het super om samen met mijn metekind New York city te herontdekken! Bedankt, Jolien voor de fijne reis!